Όλα τα προϊόντα είναι εγγυημένα από την Yealink, για 12 μήνες από την ημερομηνία αγοράς ή 2 χρόνια από την ημερομηνία παρασκευής, ανάλογα με το ποια είναι μεγαλύτερη.
Η εγγύηση αυτή καλύπτει κατασκευαστικά λάθη και ελαττώματα και δεν καλύπτει φθορά ή προβλήματα που συνδέονται με το δίκτυο ή την πλατφόρμα που είναι συνδεδεμένο.
Θα προσπαθήσουμε να επιδιορθώσουμε οποιοδήποτε τηλέφωνο μας αποσταλεί εντός της περιόδου ισχύος της εγγύησης, αλλά διατηρούμε το δικαίωμα να χρεώσουμε για αντικείμενα που θεωρούμε ότι πρέπει να αντικατασταθούν λόγω φθοράς.
Η εγγύηση μας δεν καλύπτει συσκευές που έχουν αγοραστεί από μη εξουσιοδοτημένα online καταστήματα όπως αυτά έχουν αναρτηθεί στο επίσημο site του κατασκευαστή:
Επισκευή / Αντικατάσταση
Η επισκευή ή αντικατάσταση με ένα παρόμοιο προϊόν είναι στην απόλυτη διακριτική μας ευχέρεια, εάν το προϊόν έχει κατασκευαστικά λάθη ή ελαττώματα, με την προϋπόθεση ότι η σφραγίδα εγγύησης δεν έχει φθαρεί. Σε περίπτωση που το μοντέλο έχει αποσυρθεί, οποιαδήποτε αντικατάσταση θα έχει ισοδύναμα ή καλύτερα χαρακτηριστικά.
Αν χρειαστεί να επιστραφεί ένα ελαττωματικό προϊόν παρακαλούμε να:
- επικοινωνήσετε μαζί μας για να συμπληρωθεί και να υποβληθεί η φόρμα επιστροφής,
- να μας στείλετε το επιστραφέν προϊόν στην παρακάτω διεύθυνση μαζί με έναν αριθμό επιστροφής (RMA) που θα σας στείλουμε με email:
Yealink.gr
Ασπασίας 66, Χολαργός
Τ.Κ. 15561
Αθήνα
Σας ζητούμε να πληρώσετε το κόστος της επιστροφής των προϊόντων σε εμάς και εμείς θα καλύψουμε το κόστος της επιστροφής σε εσάς.
Η παρούσα εγγύηση είναι πέρα από κάθε νόμιμο δικαίωμα.