Ο πελάτης διατηρεί το δικαίωμα να επιστρέψει τα προϊόντα που αγόρασε από την εταιρία μας εντός 5 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία που παρέλαβε τα προϊόντα από την εταιρία μας, μόνον στην περίπτωση που τα προϊόντα που παραλάβατε δεν είναι ακριβώς αυτά που παραγγείλατε ή σε περίπτωση που δεν δουλεύουν (DOA = Dead On Arrival).

Σε αυτή την περίπτωση ο πελάτης επιβαρύνεται με το κόστος αποστολής των προϊόντων προς την εταιρία μας και εμείς με το κόστος αποστολής του νέου προϊόντος εφόσον αποδειχτεί ότι είναι δικό μας λάθος.

* Για την αποφυγή δικής σας ταλαιπωρίας, πρέπει να ελέγχετε προσεκτικά κατά τη στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας σας την κατάσταση των προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα (π.χ. σπασμένο εμπόρευμα, λάθος στο παρεχόμενο είδος κλπ). Μετά την αποδοχή και παραλαβή των προϊόντων δεν αναγνωρίζεται κανένα ελάττωμα ή λάθος μεταφοράς.

Προσοχή: Δεν γίνονται δεκτές οι επιστροφές και ακυρώσεις παραγγελιών εφόσον τα προϊόντα που επιστρέφει ο πελάτης έχουν ανοιχθεί από την συσκευασία τους και έχουν χρησιμοποιηθεί.

Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων, και ανάλογα με τον τρόπο που επιλέξατε να πληρώσετε την παραγγελία σας και να πραγματοποιηθεί η επιστροφή τους, θα πραγματοποιηθεί και η επιστροφή των χρημάτων σας εντός τριάντα (30) ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε τα προϊόντα.

Η επιστροφή όλων των χρημάτων σε περίπτωση επιστροφής προϊόντων θα ολοκληρωθεί μόνο αν παραλάβουμε τα προϊόντα στην κατάσταση στην οποία σας τα έχουμε παραδώσει εμείς.

Τα προϊόντα κατά την επιστροφή πρέπει να συνοδεύονται από την απόδειξη λιανικής ή το τιμολόγιο και το δελτίο αποστολής. Επίσης, θα πρέπει να συμπληρώσετε την ειδική φόρμα επιστροφής προϊόντων που βρίσκεται εδώ, ώστε να λάβετε τον ειδικό αριθμό επιστροφής RMA, ο οποίος θα συνοδεύει τα προϊόντα που επιστρέφονται. 

Προσοχή: Δεν γίνονται δεκτές συσκευές που έχουν αγοραστεί από μη εξουσιοδοτημένα online καταστήματα όπως αυτά έχουν αναρτηθεί στο επίσημο site του κατασκευαστή:

https://www.yealink.com/unauthorized_online_reseller_list_for_europe

Σε περίπτωση που έχετε αγοράσει συσκευή από μη εξουσιοδοτημένο online κατάστημα πρέπει αρχικά να προσπαθήσετε να επιλύσετε το πρόβλημα απευθείας με τον παρεισαγωγέα πριν επικοινωνήσετε μαζί μας.