1. Επιβεβαιώστε οτι έχετε σωστή διεύθυνση IP. Εάν ναι, τότε θέστε την θύρα WAN σε DHCP mode, βεβαιωθείτε πως ο DHCP Server είναι προσβάσιμος και λειτουργεί κανονικά.
  2. Ελέγξτε το gateway.
  3. Ελέγξτε τον DNS server.
  4. Επιβεβαιώστε ότι οι πληροφορίες του λογαριασμού σας είναι αυτές που λάβατε από τον πάροχο ή από τον διαχειριστή.
  5. Επιβεβαιώστε οτι ο SIP proxy server λειτουργεί.
  6. Ελέγξτε την θύρα SIP. Η εξ’ορισμού τιμή είναι 5060.
  1. Επιβεβαιώστε την σύνδεση της WAN θύρας της συσκευής.
  2.  Επιβεβαιώστε οτι ο DHCP server λειτουργεί κανονικά και υπάρχουν διευθύνσεις ελεύθερες για απόδοση.
  3.  Δοκιμάστε να θέσετε ένα στατικό IP στην θύρα WAN.
    1. Επιβεβαιώστε οτι το σπιράλ καλώδιο της συσκευής Yealink είναι συνδεδεμένο με το ακουστικό και με την συσκευή.
    2. Επιβεβαιώστε οτι το mute δεν ειναι ενεργό.
    3.  Συμβουλευτείτε τις ρυθμίσεις εξερχόμενων κλήσεων του παρόχου σας.
    1. Ελέγξτε πιο είδος DTMF τόνων χρησιμοποιείτε, και το κατα πόσο αυτό είναι συμβατό με τον διακομιστή σας.
    2. Διασταυρώστε την τιμή της μεταβλητής payload με τον πάροχό σας.

 

Επιλέξτε την σωστή Ζώνη Ώρας χειροκίνητα μέσω του web περιβάλλοντος ή από τις επιλογές της συσκευής αλλάξτε την ώρα χειροκίνητα.

Μπορείτε να απενεργοποιήσετε την λειτουργία αναμονής (Call Waiting). Η συσκευή Yealink θα αρνείται όλες τις κλήσεις όταν βρίσκεστε σε συνομιλία.

Επικοινωνήστε με τον τεχνικό ή μεταπωλητή Yealink για πληροφορίες.