
- Επιβεβαιώστε οτι έχετε σωστή διεύθυνση IP. Εάν ναι, τότε θέστε την θύρα WAN σε DHCP mode, βεβαιωθείτε πως ο DHCP Server είναι προσβάσιμος και λειτουργεί κανονικά.
- Ελέγξτε το gateway.
- Ελέγξτε τον DNS server.
- Επιβεβαιώστε ότι οι πληροφορίες του λογαριασμού σας είναι αυτές που λάβατε από τον πάροχο ή από τον διαχειριστή.
- Επιβεβαιώστε οτι ο SIP proxy server λειτουργεί.
- Ελέγξτε την θύρα SIP. Η εξ’ορισμού τιμή είναι 5060.
- Επιβεβαιώστε την σύνδεση της WAN θύρας της συσκευής.
- Επιβεβαιώστε οτι ο DHCP server λειτουργεί κανονικά και υπάρχουν διευθύνσεις ελεύθερες για απόδοση.
- Δοκιμάστε να θέσετε ένα στατικό IP στην θύρα WAN.
- Επιβεβαιώστε οτι το σπιράλ καλώδιο της συσκευής Yealink είναι συνδεδεμένο με το ακουστικό και με την συσκευή.
- Επιβεβαιώστε οτι το mute δεν ειναι ενεργό.
- Συμβουλευτείτε τις ρυθμίσεις εξερχόμενων κλήσεων του παρόχου σας.
- Ελέγξτε πιο είδος DTMF τόνων χρησιμοποιείτε, και το κατα πόσο αυτό είναι συμβατό με τον διακομιστή σας.
- Διασταυρώστε την τιμή της μεταβλητής payload με τον πάροχό σας.
Επιλέξτε την σωστή Ζώνη Ώρας χειροκίνητα μέσω του web περιβάλλοντος ή από τις επιλογές της συσκευής αλλάξτε την ώρα χειροκίνητα.
Μπορείτε να απενεργοποιήσετε την λειτουργία αναμονής (Call Waiting). Η συσκευή Yealink θα αρνείται όλες τις κλήσεις όταν βρίσκεστε σε συνομιλία.
Επικοινωνήστε με τον τεχνικό ή μεταπωλητή Yealink για πληροφορίες.